English

ارتش سوریه و نیروهای آمریکایی باهم روبرو شدند

یک کاروان از نیروهای ارتش سوریه در شمال شرق سوریه از کنار کاروان نیروهای آمریکایی که در حال خروج بودند، عبور کرد.

ارتش سوریه و نیروهای آمریکایی باهم روبرو شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در یک ویدیو که خبرگزاری راپتلی روسیه منتشر کرد، کاروانی از خودروهای زرهی با پرچم‌های آمریکا و نیز خودروهای شاسی بلند حامل سربازان سوری در بزرگراهی که شهر منبج را به عین العرب متصل می‌کرد، در دو جهت مخالف در حال عبور از کنار یکدیگر دیده شدند، در این ویدیو نظامیان دو کشور کاملا نسبت به یکدیگر بی‌توجه هستند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر عقب‌نشینی اصلی یگان نظامی این کشور از سوریه را اعلام کرده و گفته بود، با این مساله مخالفتی ندارد که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه از کردهایی که ترکیه علیه آنها عملیات نظامی را آغاز کرده، حمایت کند.

همچنین کردهای سوریه روز یکشنبه از توافق با دمشق درباره استقرار نیروهای ارتش سوریه در طول مرزهای این کشور با ترکیه با هدف مقابله با سربازان ترکیه‌ای خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه نیز روز دوشنبه به شهر منبج که پیش از این در کنترل اداره خودمختار کردها بوده و در آنجا نیروهای آمریکایی مستقر بودند، وارد شدند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نهم اکتبر آغاز عملیات "چشمه صلح" در شمال سوریه علیه یگان‌های مدافع خلق کرد که آنها را شاخه نظامی پ.ک.ک می‌داند، اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه