English

شیخ علی دعموش:

آمریکا وقتش را برای تحریم ها نگذارد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: آمریکا وقتش را برای تحریم ها نگذارد زیرا برایش فایده ای ندارد و جز شکست، سرخوردگی و ناامیدی برایش به ارمغان نمی آورد.

آمریکا وقتش را برای تحریم ها نگذارد

به گزارش خبرگزاری موج،  شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در اظهاراتی گفت: آمریکا و تحریم هایش نمی تواند گزندی به اراده مقاومت وارد کند یا مواضع آنرا تغییر دهد و از این روز آمریکا وقتش را برای تحریم ها نگذارد زیرا برایش فایده ای ندارد و جز شکست، سرخوردگی و ناامیدی برایش به ارمغان نمی آورد.

دعموش تاکید کرد: آمریکایی ها هنگامی که می گوند که آنها فقط حزب الله را هدف قرار داده اند، دروغ می گویند زیرا همه لبنانی ها و اقتصاد لبنان را هدف قرار داده اند و هدفشان هیمنه بر کشور از طریق نظام بانکی و مالی آن است که این موضع ملی یکپارچه را طلب می کند که در برابر هیمنه، دیکته ها و اقدامات آمریکا بایستد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: تحریم های آمریکا عامل بغرنج تر شدن بحران اقتصادی لبنان شده است و بر نرخ لیره لبنان تاثیر گذاشته است که این خطری برای همه لبنانی هاست. دولت باید اقدامات فوری برای عبور از بحرانهایی که علت آن دیکته ها و سیاست های آمریکاست، انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه