English

چوئه سون هویی:

بهتر است آمریکا صبر ما را به بوته آزمایش نگذارد

معاون وزیرخارجه کره شمالی گفت: بهتر است آمریکا صبر ما را به بوته آزمایش نگذارد، البته اگر نمی‌ خواهد پس از آن دچار پشیمانی شود.

بهتر است آمریکا صبر ما را به بوته آزمایش نگذارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا سه‌شنبه گذشته در مراسمی اظهار کرد: ما تاکید داریم که رفتار سرکش کره‌شمالی را نمی‌توان نادیده گرفت.

چوئه سون هویی، معاون وزیر امور خارجه کره‌شمالی گفته است، اظهارات پامپئو غیر منطقی و تحریک‌آمیز است. این مقام در بیانیه‌ای گفت: پامپئو در سخنانش بسیار پیش رفته است و این گشایش مذاکرات کاری مورد انتظار میان جمهوری دموکراتیک خلق کره – آمریکا را دشوارتر می‌کند.

معاون وزیر امور خارجه کره‌شمالی همچنین هشدار داد، انتظارات پیونگ‌یانگ از مذاکرات با ایالات متحده آمریکا به صورت تدریجی در حال از بین رفتن است و این کشور به سمت بازنگری در تمامی تدابیر کشانده می‌شود. او تاکید کرد: بهتر است آمریکا با بیان چنین اظهارات تحریک‌آمیزی دیگر صبر ما را به بوته آزمایش نگذارد، البته اگر نمی‌خواهد پس از آن دچار پشیمانی شود.

کره‌شمالی اخیرا انتقادها از مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا را افزایش داده و نسبت به از سرگیری مذاکرات ابراز تردید کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی