English

روسیه سناتورهای آمریکایی را به ترویج اخبار جعلی متهم کرد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهار نظری 2 سناتور آمریکایی را که ادعا کرده بودند روسیه به آن ها ویزا برای ورود به این کشور نداده را متهم به دروغگویی کرد.

روسیه سناتورهای آمریکایی را به ترویج اخبار جعلی متهم کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، روسیه 2 سناتور آمریکایی را به ترویج اخبار جعلی و دروغ متهم کرد. این 2 نفر مدعی شده بودند که روسیه از صدور ویزا برای آن ها جهت ورود به خاک روسیه جلوگیری کرده است.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانسی خبری گفت: رون جانسون و کریس مورفی 2 سناتور آمریکایی بر خلاف ادعای خود، هیچ درخواستی مبنی بر دریافت ویزای ورود به خاک روسیه ارائه نکرده اند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است هیچ درخواستی از سوی سناتورهای آمریکایی جهت دریافت ویزا از سفارت این کشور در واشنگتن ارائه نشده است. وی تاکید کرده روسیه انتظار داشته قانون گذاران آمریکایی رویه حرفه ای تری را در قبال کشورهایی خارجی به جای ترویج اخبار دروغ در قبال آن ها اتخاذ کنند. 

زاخارووا به تحریم های آمریکا بر علیه روسیه واکنش نشان داده و آن ها را غیر قانونی خوانده است. وی گفته این تحریم ها نه فقط در قبال روسیه بلکه در قبال دیگر کشورها که آمریکا آن ها را نیز تحریم کرده است، غیرقانونی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه