English

طالبان:

توافق صلح با آمریکا، حمله به نیروهای امنیتی افغان را متوقف نمی کند

یکی از فرماندهان طالبان اعلام کرده حتی اگر توافق صلح میان طالبان و آمریکا به امضا برسد، این گروه به جنگ خود با نیروهای دولت افغانستان ادامه خواهد داد.

توافق صلح با آمریکا، حمله به نیروهای امنیتی افغان را متوقف نمی کند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آمریکایی و طالبان در دوحه قطر برای دستیابی به یک توافق صلح، منابع نزدیک به طالبان گفته اند توافق صلح طالبان با آمریکا و عقب نشینی نیروهای خارجی از افغانستان به این معنا نخواهد بود که گروه طالبان حملات خود بر علیه نیروهای دولت افغانستان را متوقف خواهد ساخت. طالبان دولت حاکم بر افغانستان را دست نشانده آمریکا می داند.

گروه طالبان و آمریکا از سال گذشته در دوحه قطر با یکدیگر مذاکره می کنند و سعی دارند به توافق صلحی برسند که بر اساس آن، نیروهای آمریکایی باید از افغانستان خوارج شوند و در مقابل، طالبان تعهد خواهد داد که خاک افغانستان را تبدیل به پایگاهی برای تروریسم بین الملل نخواهد کرد. 

یکی از فرماندهان طالبان که به شرط ناشناس ماندن سخن گفته اعلام کرده است: ما به نبرد خود بر علیه دولت افغانستان ادامه خواهیم داد و تمام سعی خود برای بدست گرفتن قدرت از طریق زور را به کار خواهیم بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه