English

رئیس جمهور لبنان خطاب به نماینده سازمان ملل متحد:

حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به لبنان، اعلام جنگ به این کشور است

میشل عون رئیس جمهور لبنان در اظهار نظری گفته است: حملات پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، در واقع اعلان جنگ این رژیم به لبنان است.

حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به لبنان، اعلام جنگ به این کشور است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از عرب نیوز، میشل عون رئیس جمهور لبنان در اظهار نظری گفته است: 3 حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک پایگاه فلسطینی در شرق لبنان و در نزدیکی مرزهای سوریه، به معنای اعلام جنگ به دولت و ملت لبنان است. 

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان که توسط پهپادهای این رژیم انجام شده، منطقه ای را در دره بقاع هدف قرار داده که محل استقرار یک گروه فلسطینی متحد حزب الله لبنان بوده است. این حملات رژیم صهیونیستی تنها 1 روز پس از حملات پهپادی این رژیم به منطقه ای در جنوب بیروت صورت گرفته که یک مرکز رسانه ای وابسته به حزب الله را هدف قرار داده بودند. این حملات در واقع ناقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد بودند که به جنگ میان لبنان و رژیم صهیونیستی در سال 2006 خاتمه داد. 

رئیس جمهور لبنان خطاب به جان کوبیس نماینده ویژه سازمان ملل در موضوع لبنان گفته است: این اقدامات رژیم صهیونیستی به معنای اعلام جنگ به لبنان است و لبنان حق دفاع از حاکمیت، استقلال و امنیت خود را دارد و پاسخ لازم را به تجاوزات رژیم صهیونیستی خواهد داد. عون افزوده: ما ملتی صلح طلب هستیم و نمی پذیریم از جانب دیگران تهدید شده و مورد حمله قرار بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه