English

دبیر کل سازمان ملل متحد خبر داد:

دارایی ۳۰۰ میلیون دلاری داعش برای انجام اقدامات تروریستی

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود در مورد گروه داعش گفت: این گروه حدودا 300 میلیون دلار منبع مالی برای انجام اقدامات تروریستی خود در اختیار دارد.

دارایی 300 میلیون دلاری داعش برای انجام اقدامات تروریستی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش در جدیدترین گزارش خود در مورد گروه داعش گفته است: این گروه، حدودا 300 میلیون دلار منبع مالی برای انجام اقدامات تروریستی در اختیار دارد. این آمار پس از آن بیان می شود که داعش بخش عظیمی از قلمرو اشغالی خود در عراق و سوریه را از دست داده و اکنون سرزمین و یا مردم را تحت کنترل خود ندارد.

گزارش دبیر کل سازمان ملل متحد که خطاب به شورای امنیت بوده است، هشدار داده که کاهش تعداد اقدامات تروریستی داعش، مقطعی است. هفته گذشته، کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی دیگر به شورای امنیت گفتند: رهبران داعش به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا در عراق و سوریه دست به اقدامات تروریستی در بازه های زمانی مشخص بزنند. این گزارش تاکید کرده: کاهش اقدامات تروریستی داعش در وضعیت فعلی، مقطعی است و چندان به طول نخواهد انجامید.

گوترش در گزارش خود گفته است: اگر داعش قلمرو اشغالی خود در عراق و سوریه را از دست داده است، با این حال با توجه به منابع ملی قبلی خود و همچنین استفاده از شیوه های پنهان تامین مالی قادر است همچنان اقدامات تروریستی خود را راهبری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه