English

جرمی هانت:

ایران تا دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله دارد

وزیر امورخارجه انگلیس با اشاره به اینکه ایران هنوز تا دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله دارد، گفت: هنوز یک روزنه کوچک برای حفظ برجام وجود دارد و امروز درباره آن رایزنی خواهیم کرد.

ایران تا دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله دارد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز دوشنبه(24 تیرماه)، وزیر خارجه بریتانیا جرمی هانت گفت: هنوز زمان برای نجات توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام باقی مانده است و علی رغم این نکته که آمریکا یکی از نزدیک ترین متحدان بریتانیا است، لندن با شیوه ای که آمریکا از طریق آن به دنبال مواجهه با مساله ایران است عمیقا مخالفت دارد.

هانت که برای حضور در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل آماده می شد ادعا کرد: ایران هنوز 1 سال تا دستیابی به سلاح اتمی فاصله دارد. هنوز هم فرصت اندکی برای نجات برجام وجود دارد.

نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا با دستور کار اقناع ایران و ایالات متحده آمریکا برای تخفیف تنش ها و آغاز گفتگو ها برگزار می شود. مقام های اروپا نگران از شکست برجام و تشدید تنش ها میان تهران-واشنگتن هستند.

تنش ها میان ایران و آمریکا، از سال گذشته که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به طور یکجانبه از برجام خارج شد، افزایش یافته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه