English

نتانیاهو:

عملیات ترور رهبران حماس در نوار غزه از بین نرفته است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: عملیات ترور رهبران حماس در نوار غزه از بین نرفته و بخشی از هر عملیات نظامی تل آویو علیه نوار غزه خواهد بود.

عملیات ترور رهبران حماس در نوار غزه از بین نرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به هیأت مصری که نقش میانجیگر بین حماس و تل‌آویو را دارد اعلام کرده که که قتل یک نیروی شاخه نظامی حماس در هفته گذشته عمدی نبوده است.

نتانیاهو به هیأتی مصری که هفته گذشته به غزه و فلسطین اشغالی سفر کرد، گفت، به شهادت رساندن «محمود احمد صبری الادهم» (28 ساله) از اعضای گردان های «القسام» شاخه نظامی حماس عمدی نبوده است و تا زمانی که حماس و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به آتش‌بس پایبند باشند، تل‌آویو نیز به آن پایبند است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه هفته گذشته به سمت یک نقطه‌ دیدبانی وابسته به نیروهای حماس در گذرگاه «بیت‌حانون» (ایزر) تیراندازی کردند. در پی این موضوع گردان‌های القسام  از شهادت یکی از اعضایش به نام محمود ادهم خبر داد و اعلام کرد وی از یگان حفاظت مرزی بوده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، نتانیاهو افزود: ارتش منتظر چراغ سبز من برای انجام عملیات نظامی در غزه است، عملیاتی که در صورت عدم پایبندی حماس به آتش‌بس (برای این جنبش)  دردآور خواهد بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تأکید کرد، عملیات ترور رهبران حماس در نوار غزه از بین نرفته و بخشی از هر عملیات نظامی تل آویو علیه نوار غزه خواهد بود.

رهبران حماس در نشستی که با هیأت مصری در نوار غزه داشتند، تأکید کردند، «رژیم اشغالگر باید بداند که مقاومت در نوار غزه جز به شکست محاصره راضی نخواهد شد» .

پس از پایان جنگ 2014 علیه نوار غزه، میانجی‌گری مصر برای یک آتش‌بس پایدار در نوار غزه آغاز شد و این مذاکرات اگرچه با وقفه‌هایی همراه بود اما هنوز ادامه دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه