English

بنیامین نتانیاهو:

درگیری پایان نیافته و نیاز به صبر است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: درگیری پایان نیافته و نیاز به صبر است و ما آماده مراحل پیش رو هستیم.

درگیری پایان نیافته و نیاز به صبر است

به گزارش خبرگزاری موج، با وجود اعلام توافق آتش‌بس میان گروههای مقاومت و رژیم صهیونیستی پس از 2 روز درگیری، بنیامین نتانیاهو ،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  که آتش‌بس را پذیرفته است، حاضر به سخن گفتن از آتش‌بس نشد و اظهار کرد: جنگ هنوز پایان نیافته است.

به نظر می‌رسد این موضع نتانیاهو برای فرار از سیل انتقادهای داخلی است. او در صفحه توئیتر خود نوشت: درگیری پایان نیافته و نیاز به صبر است و ما آماده مراحل پیش رو هستیم.

نتانیاهو مدعی شد: هدف از درگیری اخیر که همچنان همان هدف پابرجاست، تضمین آرامش و امنیت ساکنان جنوب است.

او در ادامه به خانواده صهیونیست‌های کشته شده تسلیت گفت و مدعی شد: در طول دو روز گذشته به مواضع حماس و جهاد اسلامی به شدت حمله کردیم و بیش از ۳۵۰ نقطه را هدف قرار دادیم.

«ریچارد گرنر» سفیر آمریکا در آلمان که به فلسطین اشغالی سفر کرده، ضمن تایید آرام شدن وضعیت، در توییتی نوشته که ساکنان فلسطین اشغالی به دلیل شلیک بیش از ششصد راکت از غزه، بشدت خشمگین و عصبی هستند.

این سخنان در حالی است که بامداد امروز منابع خبری وابسته به مقاومت و همچنین رسانه‌های صهیونیست‌ها، از حصول توافق آتش‌بس خبر دادند و شبکه «الاقصی» وابسته به حماس نیز این آتش‌بس را تأیید و اعلام کرد، توافق مذکور که با تلاش‌های عربی و بین‌المللی حاصل شده از ساعت 4:30 بامداد امروز به وقت محلی آغاز شد.

دور درگیری‌های اخیر که جرقه آن از راهپیمایی‌های بازگشت جمعه اخیر آغاز شده بود، در روزهای شنبه و یکشنبه به اوج خود رسید. گروه‌های فلسطینی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی بیش از ۶۰۰ راکت و موشک به سمت شهرها و شهرک‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در حملات اخیر ۲۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۱۵۰ نفر دیگر زخمی شدند. واکنش راکتی مقاومت نیز منجر به کشته شدن چهار صهیونیستی و مجروحیت ۱۳۰ نفر دیگر شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه