English

مورگان اورتاگوس:

واشنگتن از شرکای عربستانی خود جهت دفاع از مرزهایشان حمایت می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حملات انصارالله به فرودگاه أبها عربستان تاکید کرد: واشنگتن با جدیت از شرکای عربستانی خود برای دفاع از مرزهایشان در برابر تهدیدات مداوم انصارالله حمایت می‌کند.

واشنگتن از شرکای عربستانی خود جهت دفاع از مرزهایشان حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حملات انصارالله به فرودگاه أبها عربستان در بیانیه‌ای تاکید کرد: واشنگتن به شدت حمله اخیر حوثی‌ها به فرودگاه بین‌المللی أبها واقع در جنوب عربستان را که موجب زخمی شدن ۹ تن شد و به منزله سومین حمله آنها در کمتر از سه هفته گذشته بود، محکوم می‌کند.

در ادامه این بیانیه، بدون اشاره به کشتارهای وسیعی که توسط ائتلاف عربی در حق مردم یمن صورت می‌گیرد و این حملات یمنی‌ها تنها به عنوان پاسخی به این تجاوزات ائتلاف عربی انجام می‌شود، آمده است: این حملات جان تعداد زیادی از مردم را به خطر انداخته و موجب زخمی شدن غیرنظامیان بی‌دفاع شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اظهار کرد: ما توقف فوری این اقدامات خشونت‌آمیز را که تنها موجب بالا گرفتن درگیری‌ها در یمن و افزایش بی‌اعتمادی‌ها می‌شود، خواستاریم.

این مسئول آمریکایی تاکید کرد که واشنگتن با جدیت از شرکای عربستانی خود برای دفاع از مرزهایشان در برابر تهدیدات مداوم انصارالله حمایت می‌کند.

همچنین وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که به تلاش‌های خود برای تشویق تمامی طرف‌ها جهت همکاری با مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن برای دستیابی به راه‌حلی سیاسی و پایان درگیری‌ها در یمن ادامه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه