English

بنیامین نتانیاهو:

اقدامات شدیدی علیه نوار غزه اتخاذ می‌کنم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدید کرد که اقدامات شدیدی علیه نوار غزه اتخاذ می‌کند اما درباره‌ ماهیت این اقدامات توضیحی نداد.

اقدامات شدیدی علیه نوار غزه اتخاذ می‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین به علت اظهارات اخیرش درباره‌ اسرائیل تشکر کرد. وی در ابتدای نشست هفتگی کابینه اسرائیل اظهارات آل خلیفه را که گفته بود "اسرائیل دولتی در خاورمیانه و بخشی از میراث منطقه‌ای است" بیان کرد. ملت یهود میان ما جای دارند و مردم اسرائیل باید بدانند کشورهایی در منطقه هستند که خواستار صلح بوده و فلسطینیان را به انجام این امر تشویق می‌کنند

نتانیاهو گفت، این اظهارات بسیار حائز اهمیت بوده و نتیجه‌ سیاستی هستند که در پیش گرفته‌ایم و اسرائیل به قدرت بزرگی در منطقه و قدرت رو به رشدی در جهان تبدیل می‌شود.

وزیر خارجه بحرین اظهارات مذکور را در مصاحبه با دو روزنامه‌نگار اسرائیلی عنوان کرده بود که در زمان برگزاری کنفرانس اقتصادی منامه در بحرین حضور داشتند.

همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش حماس را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد فلسطینیان عزم خود را بر ادامه درگیری‌ها جزم کرده‌اند حال بهای آن هر چه باشد حتی اگر در اثر این درگیری آسایش خود را از دست بدهند.

وی تهدید کرد، اقدامات شدیدی علیه نوار غزه اتخاذ می‌کند اما درباره‌ ماهیت این اقدامات توضیحی نداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه