English

حمله به مقر نشست فرماندهان جبهه النصره

جنگنده‌های روسی نشست فرماندهان گروه جبهة النصره را در استان ادلب هدف قرار دادند.

حمله به مقر نشست فرماندهان جبهه النصره

به گزارش خبرگزاری موج، جنگنده‌های روسی و سوری چندین حمله هوایی به مواضع تروریست‌ها در خان شیخون ، سفوهن، کفرنبل، حاس و فرودگاه تفتناز در جنوب استان ادلب انجام دادند.

این حملات پس از دریافت اطلاعات دقیق از برگزاری نشست فرماندهان «هیأت تحریر الشام» (جبهة النصره) در فرودگاه نظامی «تفتناز» صورت گرفت و محل نشست با سه حمله دقیق بمباران شد.

منابع عالی‌رتبه ارتش سوریه افزود: بیش از ۸۰ حمله هوایی در ۲۴ ساعت گذشته در چندین منطقه تحت تسلط تروریست‌های مسلح در شمال استان حماه  و جنوب استان ادلب را انجام دادیم. همزمان توپخانه ارتش سوریه نیز چندین پایگاه و همچنین تحرکات تروریست‌ها را در روستاها و شهرک‌های «الزکاه»، «الاربعین»، «اللطامنه» و «کفررزیتا» گلوله باران کرد.

او با اشاره به امضای توافق آتش‌بس میان روسیه و ترکیه که قرار بود از روز چهارشنبه آغاز شود، گفت این آتش‌بس مرده به دنیا آمد و پس از ساعاتی از امضای آن تروریست‌های مسلح در مناطق کاهش تنش به مواضع ارتش سوریه در مناطق «الحمامیات»، «الشیخ حدید» و «القصابیه» در حومه ادلب و حماه حمله کردند.

به گفته وی این برای اولین نیست که تروریست‌ها هرگونه آتش‌بسی را به شکست می‌کشانند و در حالی که در روزهای گذشته ارتش سوریه برای خروج غیر نظامیان از مناطق تحت تسلط تروریست‌ها، به اعلام آتش‌بس رضایت داده بود اما تروریست‌ها با حمله به مواضع ارتش سوریه، غیرنظامیان را مجبور به باقی ماندن در مناطق تحت تسلط خود کردند تا از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه