English

جزئیات سفر شینزو آبه به تهران اعلام شد

یک مقام رسمی وزارت امور خارجه ژاپن گفت: نخست وزیر ژاپن در ۲۲ خرداد به تهران می‌آید و در ابتدا مورد استقبال ظریف قرار می گیرد.وی پس از این دیدار رهسپار کاخ سعدآباد شده و با حسن روحانی رایزنی می‌کند.

جزئیات سفر شینزو آبه به تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، مقامات ژاپن در آستانه سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به تهران  نشستی با رسانه ها در محل این سفارت خانه برگزار کردند.

در ابتدای این نشست یک مقام رسمی وزارت امور خارجه ژاپن حاضر در جلسه که نخواست نامش فاش شود، به تشریح جزئیات سفر آبه به تهران پرداخت و بعد از آن توضیحاتی درباره اهمیت جایگاه ایران و موقعیت استراتژیک کشورمان برای ژاپن ارائه کرد.

وی در این باره گفت: نخست وزیر ژاپن در روز چهارشنبه ۲۲ خرداد به تهران می‌آید و در ابتدا مورد استقبال محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران قرار می گیرد.وی پس از این دیدار رهسپار کاخ سعدآباد شده و با حسن روحانی رئیس جمهور ایران رایزنی می‌کند. نخست وزیر ژاپن در روز پنج شنبه نیز با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی در تشریح هدف سفر آبه به تهران نیز گفت: حضور نخست وزیر در تهران با قصد میانجیگری بین تهران و واشنگتن نیست، اما این احتمال را نمی‌توانم رد کنم؛ چراکه امکان دارد در خصوص موضوع مذکور  صحبت‌هایی مطرح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه