English

پوتین:

مشکلی برای دیدار با رئیس‌جمهور اوکراین ندارم

رئیس‌جمهور روسیه گفت: مشکلی برای دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین که سابقا کمدین بوده است، ندارم اما طرف اوکراینی هنوز اقدامی نکرده است.

مشکلی برای دیدار با رئیس‌جمهور اوکراین ندارم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری راشا تودی ولادیمیر پوتین ،  رئیس‌جمهور روسیه جمعه در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ اظهارات جدیدی درباره احتمال دیدار بدون پیش شرط با ولودیمیر زلنسکی ، رهبر جدید اوکراین مطرح کرد.

پوتین گفت، مشکلی برای دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین که سابقا کمدین بوده است، ندارد اما طرف اوکراینی هنوز اقدامی نکرده است. رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: این مرد را نمی‌شناسم اما امیدوارم روزی آشنا شویم. به نظر می‌رسد او در کارش که تا همین اواخر انجام می‌داد، حرفه‌ای باشد. او بازیگر خوبی است.    

سخنان پوتین با خنده حضار همراه شد اما او تاکید کرد صحبت‌هایش درباره مهارت‌های بازیگری او جدی بوده است. او افزود: اینکه آن مهارت‌ها در زمان هدایت یک کشور قابل اجرا باشد، مساله دیگری است. ایفای نقش یک مساله است و خود حقیقی آن شخص بودن، مساله دیگری. ممکن است زلنسکی ویژگی‌های ضروری ریاست جمهوری را داشته باشد، جدا از تجربه سیاسی، اما او تاکنون تصویر روشنی از خودش نشان نداده است. ما اظهارات متناقضی دیده‌ایم و باید دید چه پیش می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی