English

ترکیه خواستار پایان بخشیدن به تحریم های کوبا شد

چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در سفر به هاوانا پایتخت کوبا و در دیدار با مقام های کوبایی گفت: آنکارا قویا با تحریم های یکجانبه بر علیه کوبا مخالف است و خواستار پایان بخشیدن به آن ها است.

ترکیه خواستار پایان بخشیدن به تحریم های کوبا شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، روز شنبه(28 اردیبهشت ماه)، چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در حاشیه سفر دو روزه خود به کوبا گفت: ترکیه به حمایت خود از پایان بخشیدن به تحریم ها بر علیه کوبا ادامه می دهد. 

چاووش اوغلو این سخنان را پس از ملاقات با رئیس جمهور کوبا میگوئل دیاز کانل برمودز در هاوانا پایتخت کوبا ایراد کرده است. چاووش اوغلو در پیامی توئیتری گفت: ترکیه با تحریم های یکجانبه بر علیه کوبا مخالف است. وی اظهار کرده روابط میان آنکارا و هاوانا در حال گسترش است.

چاووش اوغلو در سفر به کوبا، با همتای کوبایی خود برونو رودریگز پاریلا نیز دیدار داشت و روابط دوجانبه و مسائل بین المللی مثل بحران سیاسی ونزوئلا را به بحث گذاشت. برونو رودرگیز نیز در پیامی توئیتری گفت: سرمایه گذاری ترکیه در کوبا در حال افزایش است. روابط میان دو طرف در بخش های مختلف نظیر کشاورزی، ساخت و ساز، توسعه زیرساخت ها، انرژی، سلامت و توریسم، نیز در حال گسترش است.     

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه