English

تظاهرات هزاران نفر در لندن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

هزاران نفر در خیابان های مرکز لندن در حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند. آن ها اقدامات اشغالگرانه و بی رحمانه رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

تظاهرات هزاران نفر در لندن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، هزاران نفر از ساکنان لندن پایتخت انگلستان، در خیابان های مرکزی این شهر دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند و خواستار پایان اشغال سرزمین های فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و همچنین لغو محاصره نوار غزه شدند. 

تظاهر کنندگان پلاکاردهایی با خود به همراه داشتند که روی ان ها نوشته شده بود: "فلسطین باید آزاد شود" و "به محاصره غزه خاتمه دهید". نقطه انتهایی تظاهرات در لندن، خیابان داونینگ بوده که عمده دفاتر و مراکز حکومتی انگلستان در این خیابان قرار دارند. 

یکی از حاضران در تظاهرات که با خبرنگار خبرگزاری آناتولی صحبت می کرده گفته است: "می خواهید بدانید چرا امروز در اینجا هستم؟ من اینجا هستم زیرا به شدت از اقدامات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی ها ناراحتم. من فکر می کنم آنچه رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین انجام می دهد، نسل کشی و قتل است" 

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر نیز از این تظاهرات در توئیتر دفاع کرده است. وی گفته:"ما نمی توانیم نقض حقوق و عدالت برای فلسطینی ها را تحمل کنیم و یا در مورد آن سکوت پیشه کنیم". 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی