English

رئیس جمهور ترکیه، حمله رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی را محکوم کرد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی ترکیه را محکوم کرده و آن را نشانه ای از ترس این رژیم از پوشش کارهای کثیفش عنوان کرده است.

رئیس جمهور ترکیه، حمله رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه را محکوم کرد و آن را نشانه ای از ترس این رژیم از پوشش کارهای کثیفش عنوان کرد.

اردوغان گفته است:"رژیم اسرائیل با جسارتی که از سکوت  مجامع بین المللی کسب کرده، دفاتر رسانه ها و نهادهای بشردوستانه را بمباران می کند. آن ها دفتر خبرگزاری آناتولی ترکیه در غزه را نیز بمباران کرده اند". وی در ادامه گفته است:"رژیم صهیونیستی این کار را انجام داده تا مردم جهان از کارهای کثیفش باخبر نشوند. هر کسی در مورد کارهای آن ها اطلاع رسانی کند، تبدیل به دشمنشان می شود.

اردوغان گفته به رغم فشارهای گسترده رژیم صهیونیستی، خبرگزاری آناتولی همچنان به کار خود در نوار غزه ادامه خواهد داد. شنبه گذشته، جت های جنگنده رژیم صهیونیستی، ساختمان هفت طبقه خبرگزاری آناتولی در غزه را بمباران کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه