English

وکیل سابق ترامپ راهی زندان می‌شود

وکیل سابق دونالد ترامپ تا ساعت دو بعد از ظهر امروز به وقت محلی مهلت دارد تا خودش را به یک زندان فدرال در شهر "اوتیسویل" واقع در شمال غرب نیویورک معرفی کند.

وکیل سابق ترامپ راهی زندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل کوهن   وکیل سابق دونالد ترامپ تا ساعت دو بعد از ظهر امروز به وقت محلی مهلت دارد تا خودش را به یک زندان فدرال در شهر "اوتیسویل" واقع در شمال غرب نیویورک معرفی کند. این یک زندان با تدابیر امنیتی حداقلی است که به زندان مجرمان یقه سفید  در آمریکا مشهور است.

کوهن که از شغل وکالت نیز محروم شده برای طی کردن این مجازات حبس اکنون باید به جای کت و شلوار، لباس زندان را به تن کند.

او در هفته‌های اخیر تلاش می‌کرد تا مجازاتش را کاهش داده یا اجرای آن را تعویق بیندازد اما تلاشهایش با شکست روبه‌رو شد.

ماه گذشته میلادی، وکلای مدافع او از دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا خواستند تا در پی شهادتهایی که او در کنگره داده، به نفع موکلشان مداخله کنند اما آنها از قبول این کار سرباز زدند.

دادستان‌های فدرال در نیویورک نیز درخواستهای کوهن را قبول نکردند.

کوهن در ابتدا قرار بود در ماه مارس مجازاتش را شروع کند اما یک قاضی با تأخیر دو ماهه اجرای مجازات او موافقت کرد تا او از عمل جراحی بهبود پیدا کند و به برخی کارهایش نیز رسیدگی کند.

کوهن ۵۳ ساله تنها فردی است که در ارتباط با پرداخت حق‌السکوت به زنانی که با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشتند متهم شده است.

دادستان‌های فدرال گفته اند که ترامپ به او دستور پرداخت این حق السکوتها را داده است اما ترامپ هر گونه رابطه داشتن با این زنان را رد کرده است.

کوهن همچنین به دروغگویی به کنگره در مورد موضوع پروژه ساخت برج ترامپ در مسکو و همچنین اتهام فرار از پرداخت مالیات و تقلب بانکی اعتراف کرد.

به مجرد ورود کوهن به زندان او باید تحت بررسی‌های پزشکی و سلامت روان قرار بگیرد و یک وظیفه نیز در زندان همچون تمیز کردن اتاق ملاقات یا کارهای دیگر را متقلب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه