English

کوهن علیه ترامپ شهادت می دهد

وکیل سابق رئیس‌جمهوری آمریکا قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه در کنگره شهادت دهد.

کوهن علیه ترامپ شهادت می دهد

به گزارش خبرگزاری موج، مایکل کوهن  قرار است هفته آینده در تاریخ ۲۷ فوریه در کنگره شهادت دهد. مایکل کوهن قرار بود در تاریخ ۷ فوریه در کنگره شهادت دهد؛ اما به دلیل تهدید دونالد ترامپ علیه خانواده کوهن، وی این جلسه را به تعویق انداخت. کوهن که به جرایم خود از جمله نقض قوانین مالی کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ اقرار کرده است، اعلام کرد که خانواده‌اش از سوی دونالد ترامپ و رودی جولیانی، وکیل او تهدید شده‌اند.

رئیس کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: جلسه شهادت مایکل کوهن در کنگره با وجود تلاش بعضی افراد برای ترساندن اعضای خانواده او، این هفته برگزار خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا قرار است درباره بدهی‌ها و پرداخت‌های مربوط به کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ، پیروی ترامپ از قوانین مالیاتی و همچنین شیوه‌های کسب و کار رئیس جمهور آمریکا پرسش‌هایی مطرح کند.

کوهن در ماه اوت سال گذشته میلادی به دلیل استفاده از پول کمپین انتخاباتی ترامپ برای پرداخت حق السکوت به استورمی دنیلز  بازیگر زن فیلم‌های مستهجنی که با دونالد ترامپ رابطه داشت، مجرم شناخته شد. وی در دادگاه اعتراف کرده بود که به دستور دونالد ترامپ این پول را پرداخت کرده است. این درحالی است که دونالد ترامپ هم «مایکل کوهن» را به دروغگویی متهم کرده است.

دوره سه ساله محکومیت کوهن قرار است از ماه مه سال جاری میلادی آغاز شود. پیش از این دادگاه برای کمک به بهبودی کامل کوهن پس از جراحی اش و آماده شدن او برای شهادت دادن در مقابل کنگره، تاریخ آغاز محکومیت او را به تعویق انداخته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه