English

۲۰ دانش‌آموز به خاطر نتایج امتحانات خودکشی کردند

۲۰ دانش‌آموز هندی به دلیل کسب نتایج نامطلوب در امتحانات خودکشی کرده‌اند.

۲۰ دانش‌آموز به خاطر نتایج امتحانات خودکشی کردند

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت حدود یک میلیون دانش‌آموز هندی در امتحانات بین فوریه و مارس و رد شدن حدود ۳۵۰ هزار نفر، موجب اعتراضات والدین، گروه‌های دانش‌آموزی و احزاب سیاسی مختلف شده است.

هم چنین ۲۰ دانش‌آموز در هند از زمان اعلام نتایج آزمون آموزش متوسطه (BIE) از هفته گذشته تاکنون به دلیل کسب نتایج نامطلوب در امتحانات خودکشی کرده‌اند.

این اتفاقات با واکنش‌های متضادی روبه‌رو شده است، چرا که اختلاف‌ نظراتی در مورد نتایج این آزمون‌ها و سلسله خودکشی‌هایی که در میان دانش‌آموزان ایجاد کرده است، وجود دارد.

برخی از والدین شرکت Globarena Technologies Private Ltd را که نرم‌افزاری برای پردازش نحوه قبولی، پیش آزمون و نتایج پس از بررسی آزمون‌ها طراحی کرده، مقصر این خودکشی‌ها دانسته‌اند.

یکی از مقامات ارشد ایالت "تلانگانا" در تاریخ ۲۵ آوریل بررسی و تایید مجدد پاسخنامه‌های همه دانش‌آموزانی را خواستار شده که در آزمون‌های برگزار شده در این ایالت رد شده‌اند.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، این مقام ارشد هم‌چنین با ابراز نگرانی خود نسبت به این وضعیت از دانش‌آموزان خواسته تا دست به خودکشی نزنند و بیان کرده که عدم موفقیت در امتحانات متوسطه به معنای پایان زندگی فرد نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه