English

مرور مهمترین اخبار بین الملل یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

خبرگزاری موج، اهم اخبار بین الملل یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 1398 را گزارش می دهد.

مرور مهمترین اخبار بین الملل یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 1398

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرخط مهمترین اخبار بین الملل یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 1398 را می توانید در ادامه بخوانید:

سرباز نیروی دریایی آمریکا، متهم به جنایت جنگی در عراق شد

ادوراد گالاگر سرباز نیروی دریایی آمریکا به دلیل قتل یک زندانی نوجوان با چاقو، هدف قرار دادن یک دختر جوان و پیرمرد با اسلحه دوربین دار، و آتش گشودن توسط یک مسلسل در یک منطقه مسکونی، متهم به انجام جنایت جنگی در جریان لشگرکشی آمریکا به عراق شده است.

رئیس جمهور آمریکا خاطره ای از گفتگوی تلفنی خود با پادشاه سعودی تعریف کرده که در جریان آن، بار دیگر با تحقیر وی، حمایت آمریکا از عربستان سعودی را مشروط به پرداخت پول از طرف این کشور کرده است.

یک مقام امنیتی پاکستان ی اعلام کرده: در اثر انفجار بمب در نزدیکی مرز افغانستان ، 3 نیروی امنیتی پاکستان جان خود را از دست دادند.

رسانه های محلی قطر روز شنبه (7اردیبهشت ماه) اعلام کردند: فرمانده نیروهای مسلح قطر از تمرین هوایی نیروهای هوایی قطر، ترکیه و آمریکا در دوحه بازدید کرده است.

مقام های پلیس سریلانکا و یکی از بستگان مغز متفکر حملات تروریستی سریلانکا اعلام کرده اند: پدر و دو برادر زهران هاشم ، در حمله دو روز پیش نیروهای امنیتی سریلانکا به خانه امنشان کشته شدند.

به گفته مقام های محلی افغانستان ، در حمله نیروهای طالبان به یک ایستگاه پلیس در ولایت غور ، 8 پلیس افغان کشته و 5 تن دیگر نیز مجروح شدند.

وزیر خارجه ترکیه از موافقت دولت عراق با افتتاح کنسولگری کشورش در نجف خبر داد.

ملک سلمان با وزیر خارجه ژاپن دیدار کرد          

یک نوجوان فلسطینی که هفته قبل، هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، روز شنبه(7 اردیبهشت ماه) در بیمارستان و بر اثر شدت جراحات درگذشت.          

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه