English

سرباز نیروی دریایی آمریکا، متهم به جنایت جنگی در عراق شد

ادوراد گالاگر سرباز نیروی دریایی آمریکا به دلیل قتل یک زندانی نوجوان با چاقو، هدف قرار دادن یک دختر جوان و پیرمرد با اسلحه دوربین دار، و آتش گشودن توسط یک مسلسل در یک منطقه مسکونی، متهم به انجام جنایت جنگی در جریان لشگرکشی آمریکا به عراق شده است.

سرباز نیروی دریایی آمریکا، متهم به جنایت جنگی در عراق شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، ادوراد گالاگر سرباز نیروی دریایی آمریکا به دلیل قتل یک زندانی نوجوان با چاقو، هدف قرار دادن یک دختر جوان و پیرمرد با اسلحه دوربین دار، و آتش گشودن توسط یک مسلسل در یک منطقه مسکونی، متهم به انجام جنایت جنگی در جریان لشگرکشی آمریکا به عراق شده است.

ادوارد گالاگر 39 ساله، تفنگدار نیروی دریای آمریکا است که در جنگ های عراق و افغانستان حضور داشته است. 40 عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا با نوشتن نامه ای درخواست کرده اند گالاگر که تمامی موارد اتهامی را انکار کرده است، تا زمانی برگزاری دادگاه خود آزاد شود. حتی یک از نمایندگان از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخواست کرده تا شخصا در این موضوع ورود کند و موضوع گالاگر را حل کند.

دونالد ترامپ در پیامی توئیتری اعلام کرده است: وی در پرونده گالاگر دخالت کرده تا مطمئن شود وی تا قبل از برگزاری جلسه محاکمه خود، اقدامات محدود کننده کمتری را تجربه خواهد کرد.   

جنگ های آمریکا در عراق و افغانستان منجر به کشته و زخمی شدن میلیون ها انسان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه