English

تیراندازی مرگبار در ملبورن استرالیا

روز یکشنبه(25 فروردین ماه)، پلیس استرالیا اعلام کرده: در اثر تیراندازی در خارج از یک باشگاه شبانه در شهر ملبورن استرالیا، یک نیروی حفاظتی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

تیراندازی مرگبار در ملبورن استرالیا

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز یکشنبه(25 فروردین ماه)، پلیس استرالیا اعلام کرده: در اثر تیراندازی در خارج از یک باشگاه شبانه در شهر ملبورن استرالیا، یک نیروی حفاظتی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند. هنوز اظهار نظری در مورد تایید این نکته که این حمله، حمله تروریستی بوده یا خیر، انجام نشده است.

استرالیا از جمله کشورهایی است که سخت گیرانه ترین قوانین در زمینه کنترل سلاح را اعمال می کنند. این سخت گیری ها پس از آن انجام شد که یک فرد مسلح، در سال 1996، 35 نفر را در پورت آرتور در جزیره تاسمانی به قتل رساند. 

تیراندازی در ملبورن در حوالی ساعت 3:20 دقیقه صبح انجام شده است. پلیس اعلام کرده: تیراندازی از داخل خودور و به مردمی انجام شده که خارج از یک باشگاه شبانه ایستاده بودند. پس از تیراندازی، 1 نیروی حفاظتی در بیمارستان جان خود را از دست داد. 1 نفر در شرایط وخیم قرار دارد و 2 نفر دیگر هم، از خطر مرگ نجات یافته اند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه