English

ترامپ :

من روابط بسیار خوبی با کیم جونگ اون دارم

رئیس جمهوری آمریکا گفت : رابطه اش با رهبر کره شمالی با وجود شکست در نشست ماه فوریه در ویتنام همچنان خوب است.

من روابط بسیار خوبی با کیم جونگ اون دارم

به گزارش خبرگزاری موج، دونالد ترامپ در جریان یک سخنرانی در ائتلاف یهودیان جمهوری خواه در لاس وگاس گفت: ما با کره شمالی دارای روابط دوستانه‌ای هستیم. بگذارید ببینیم چه نتیجه ای خواهد داد اما ما دارای روابط خوبی هستیم. فراموش نکنید. من روابط بسیار خوبی با کیم جونگ اون دارم.

ترامپ همچنین مدعی شد زمانی که وی به قدرت رسید شرایط با کره شمالی دچار تنش بود و این کشور کمونیستی درحال پرتاب راکت و موشکهای هسته‌ای بود.

وی با بیان اینکه در نشست هانوی او مجبور به ترک این گفتگوها شد تاکید کرد: خواهیم دید چه اتفاقی در آینده می‌افتد. امیدوارم قادر به انجام کاری باشیم. شاید موفق شویم، شاید هم نشویم، اما من امیدوارم قادر به انجام آن باشیم.

ترامپ همچنین در جمع «ائتلاف یهودی‌های جمهوری‌خواه» از برجام به عنوان یکی از «خطرناک‌ترین و یکجانبه‌ترین» توافقات در طول تاریخ یاد کرد و گفت که آمریکا را از آن خارج کرده است.

ترامپ در این سخنرانی گفت: «سال گذشته من آمریکا را از یکی از خطرناک‌ترین و یکجانبه‌ترین توافق‌های به دست‌ آمده از طریق مذاکره، یعنی توافق فاجعه‌بار ایران خارج کردم. آنها می‌خواستند اسرائیل را بکشند. می‌خواستند اسرائیل را نابود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی