English

افشاگری وزیر خارجه ونزوئلا در نشست شورای امنیت سازمان ملل

جرج آرزا وزیر خارجه ونزوئلا در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که درباره بحران ونزوئلا تشکیل شده بود گفت: کامیون های حامل کمک های به اصطلاح بشردوستانه آمریکا به مردم ونزوئلا که در مرز کلمبیا به آتش کشیده شد، حاوی مقادیر زیادی میخ و سیم بوده است.

افشاگری وزیر خارجه ونزوئلا در نشست شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، جرج آرزا وزیر خارجه ونزوئلا در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که درباره بحران ونزوئلا تشکیل شده بود گفت: کامیون های حامل کمک های به اصطلاح بشردوستانه آمریکا به مردم ونزوئلا که در مرز کلمبیا به آتش کشیده شد، حاوی مقادیر زیادی میخ و سیم بوده است که می توان از آن ها برای انجام اقدامات خرابکارانه در داخل ونزوئلا استفاده کرد.

کاروان کمک های آمریکایی به ونزوئلا که از حمایت اپوزیسیون این کشور نیز برخوردار بود، در مرز مشترک با کلمبیا به آتش کشیده شد. در جریان درگیری ها در مرز کلمبیا که منجر به آتش گرفتن کاروان کمک های آمریکایی شد، تعداد زیادی از نیروهای پلیس ونزوئلا نیز مجروح شدند. 

وزیر خارجه ونزوئلا اقدام آمریکا در ارسال کمک به این کشور و جاسازی برخی تجهیزات غیرمرتبط در قالب این کمک ها را نقض هدفمند حاکمیت دولت ونزوئلا توصیف کرده و آن را شاهدی بر این مدعا دانسته که آمریکا قصد داشته اسب تروجان را با هدف کمک به کودتا در ونزوئلا وارد این کشور کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی