English

آمریکا و اپوزیسیون ونزوئلا مذاکره می کنند

آمریکا سعی دارد تا راه های جدیدی را برای تحت فشار قرار دادن نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و کمک به مخالفان و معترضان ونزوئلایی، مورد بررسی قرار دهد. این امر پس از آن اتفاق می افتد که اخیرا کاروان کمک های بشردوستانه آمریکا به ونزوئلا، در مرز کلمبیا به آتش کشیده شده است.

آمریکا و اپوزیسیون ونزوئلا مذاکره می کنند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، آمریکا سعی دارد تا راه های جدیدی را برای تحت فشار قرار دادن نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و کمک به مخالفان و معترضان ونزوئلایی، مورد بررسی قرار دهد. این امر پس از آن اتفاق می افتد که اخیرا کاروان کمک های بشردوستانه آمریکا به ونزوئلا، در مرز کلمبیا به آتش کشیده شده است. 

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه(6 اسفندماه) به بوگوتا پایتخت کلمبیا سفر می کند تا با اعضای یک ائتلاف منطقه ای ورهبراپوزیسیون ونزوئلا خوان گوآیدو دیدار کند و قدم های بعدی برای اخراج نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از قدرت را مورد بررسی قرار دهد.

ناظران اعلام کرده اند انتظار می رود پنس اقدامات مشخصی را در جریان مذاکره و گفتگو با "گروه لیما" برای مقابله با دولت ونزوئلا مطرح کند. یک مقام ارشد آمریکایی که به شرط ناشناس ماندن سخن گفته اعلام کرده است:"ما قصد داریم به جهان و مادورو نشان دهیم که در کنار مردم ونزوئلا و رهبر مخالفان خوان گوآیدو می ایستیم". 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه