English

ترامپ ضرب الاجل افزایش تعرفه کالاهای چینی را تمدید کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ضرب الاجل تعیین شده از جانب خود برای افزایش تعرفه بر کالاهای وارداتی از چین را تمدید کرد. بنا بر این ضرب الاجل، قرار است 25 درصد بر کالاهای چینی تعرفه وضع شود.

ترامپ ضرب الاجل افزایش تعرفه کالاهای چینی را تمدید کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ضرب الاجل تعیین شده از جانب خود برای افزایش تعرفه بر کالاهای وارداتی از چین را تمدید کرد. بنا بر این ضرب الاجل، قرار است 25 درصد بر کالاهای چینی تعرفه وضع شود. تعیین این ضرب الاجل در راستای جنگ تجاری آمریکا با چین انجام شده است.

قرار بود در تاریخ 1 مارس و پس از آتش بس 90 روزه تجاری میان چین و آمریکا، واشنگتن بر 200 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی چین تعرفه 25 درصدی وضع کند که اکنون به دلیل آنچه پیشرفت قابل توجه در روند مذاکرات تجاری با چین عنوان شده، ترامپ این ضرب الاجل را به تعویق انداخته است. 

ترامپ گفته است: آمریکا و چین به پیشرفت های قابل توجهی در موضوعاتی از قبیل مالکیت فکری، انتقال فناوری، کشاورزی، خدمات، ارز، و بسیاری از موضوعات دیگر دست یافته اند. ترامپ مشخص نکرده که ضرب الاجل تعیین شده از جانب وی تا چه زمان تمدید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه