English

اظهار نگرانی سفیر آمریکا در لبنان در مورد حزب الله

سفیر آمریکا در لبنان نسبت به نقش رو به رشد حزب الله در کابینه جدید لبنان اظهار نگرانی کرد و ادعا کرد این امر چندان به ثبات لبنان کمکی نمی کند.

اظهار نگرانی سفیر آمریکا در لبنان در مورد حزب الله

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، سفیر آمریکا در لبنان نسبت به نقش رو به رشد حزب الله در کابینه جدید لبنان اظهار نگرانی کرد و ادعا کرد این امر چندان به ثبات لبنان کمکی نمی کند. 

حزب الله لبنان در کابینه جدید این کشور، وزارت بهداشت و دو پست دیگر در کابینه را برعهده دارد. مقام های آمریکایی در ادعایی از سعد حریری نخست وزیر لبنان درخواست کرده اند تا نسبت به عدم استفاده حزب الله از منابع عمومی اطمینان کسب کنند. 

الیزابت ریچارد سفیر آمریکا در لبنان در دیدار با حریری مدعی شده حزب الله به نقض سیاست دولت لبنان مبنی بر عدم مشارکت در نزاع های منطقه ای ادامه می دهد. وی ادعا کرده نیروهای حزب الله حداقل در 3 جبهه خارجی در حال جنگ هستند. اشاره وی احتمالا به سوریه، عراق و یمن بوده است. وی همچنین نسبت به نفوذ رو به رشد حزب الله لبنان در کابینه جدید این کشور نیز ابراز نگرانی کرده است. 

الیزابت ریچارد حزب الله لبنان را به گرفتن تصمیم های امنیت ملی از منظر خود متهم کرده و گفته این امر با امنیت ملی لبنان در تضاد است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه