English

پوتین:

فقط سوری ها می توانند سرنوشت کشورشان را تعیین کنند

روز پنجشنبه(25 بهمن ماه)، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان نشست مشترک با همتایان ایرانی و ترک خود اعلام کرد: فقط مردم سوریه هستند که می توانند سرنوشت سیاسی کشورشان را تعیین کنند.

فقط سوری ها می توانند سرنوشت کشورشان را تعیین کنند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از عرب نیوز، روز پنجشنبه(25 بهمن ماه)، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان نشست مشترک با همتایان ایرانی و ترک خود اعلام کرد: فقط مردم سوریه هستند که می توانند سرنوشت سیاسی کشورشان را تعیین کنند.

رئیس جمهور روسیه گفته است: مسکو، آنکارا و تهران، تصمیم آمریکا مبنی بر عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه را قدم مثبتی ارزیابی می کنند. پوتین، رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان و رئیس جمهور ایران حسن روحانی در جریان گفتگوهای خود در سوچی روسیه توافق کردند که خروج آمریکا از شمال شرق سوریه قدم مثبتی در راستای باثبات سازی وضعیت در منطقه است. آن ها بر این باورند که منطقه باید در نهایت در کنترل دولت مشروع سوریه قرار گیرد.

گفتگوهای سوچی با هدف بررسی تمامی راه های ممکن برای خاتمه دادن به بحران سوریه انجام می شود. این گفتگوها در شرایطی انجام می شوند که برای داعش پایگاه های اندکی در شرق سوریه باقی مانده و واشنگتن قصد دارد نیروهایش را از سوریه خارج سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه