English

پمپئو از انجام مقدمات نشست دوم ترامپ-کیم جونگ اون خبر داد

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از اعزام تیمی به آسیا برای فراهم ساختن مقدمات نشست دوم ترامپ-کیم جونگ اون خبر داد که قرار است اواخر فوریه برگزار شود.

پمپئو از انجام مقدمات نشست دوم ترامپ-کیم جونگ اون خبر داد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، وزیر خارجه آمریکا مایک پمپئو می گوید: تیمی را به آسیا خواهد فرستاد(مکان معلوم نشده است) تا مقدمات نشست دوم ترامپ-کیم جونگ اون را که قرار است در اواخر فوریه سال جاری برگزار شود فراهم سازند.

پمپئو روز چهارشنبه(10 بهمن ماه) در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: مسوولیت تیم اعزامی، فراهم کردن زمینه های حرکت رو به جلو در زمینه خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره و همچنین ایجاد آینده ای روشن تر برای مردم کره شمالی است.

ترامپ پیش از در توئیتی گفته بود: مشتاق است تا رهبر کره شمالی کیم جونگ اون را هر چه زودتر ملاقات کند. با این حال وی از اختلافات زیاد دو طرف نیز خبر داده بود.

با این همه، روز سه شنبه(9 بهمن ماه)، دان کاتس رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا به کنگره این کشور گفته است بر اساس اطلاعات نهاد تحت ریاست وی، کیم جونگ اون سلاح های هسته ای و یا ظرفیت های خود برای تولید بیشتر تسلیحات هسته ای را نابود نخواهد کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه