English

یک مقام حوثی خواستار اخراج پاتریک کامائرت شد

حسن زائد وزیر ورزش و جوانان دولت حوثی خواستار اخراج پاتریک کامائرت، رئیس تیم نظارت سازمان ملل متحد بر فرآیند آتش بس شهر الحدیده شد. وی بر این باور است که کامائرت با ائتلاف تحت رهبری عربستان، علیه حوثی ها همکاری دارد.

یک مقام حوثی خواستار اخراج پاتریک کامائرت شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از عرب نیوز، حسن زائد یکی از چهره های برجسته حوثی ها خواستار اخراج پاتریک کامائرت از بندر الحدیده شد. پاتریک کامائرت، ژنرال بازنسته آلمانی سرپرستی تیمی از سازمان ملل متحد را به عهده دارد که بر آتش بس در شهر الحدیده نظارت دارند.

حسن زائد در بیانیه ای که در فیس بوک خود منتشر کرده است خواستار پایان بخشیدن به آتش بس شد. وی مدعی شده است که کامائرت سعی داشته تا  شهر الحدیده را تسلیم نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان کند. حسن زائد وزیر ورزش و جوانان دولت حوثی هاست.

تیم نظارت سازمان ملل متحد قرار بود 30 روز بر روند اجرای آتش بس میان نیروهای تحت رهبری ائتلاف عربستان و حوثی های یمنی در بندر الحدیده و مناطق اطراف آن نظارت داشته باشد. وظیفه این تیم آن بوده که هر گونه نقض آتش بس را به دبیر کل سازمان ملل متحد گزارش کند تا وی نیز به شورای امنیت سازمان ملل گزارش کند. آغاز بکار این تیم با رای قاطع 15 عضو شورای امنیت تایید شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه