English

ترزا می:

اگر برگزیت تصویب نشود شاهد فاجعه خواهیم بود

ترزا می نخست وزیر بریتانیا در پیامی به قانون گذاران بریتانیایی اعلام کرده که در صورت عدم پشتیبانی از طرح برگزیت، بریتانیا شاهد فاجعه خواهد بود.

اگر برگزیت تصویب نشود شاهد فاجعه خواهیم بود

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، ترزا می نخست وزیر بریتانیا در پیامی خطاب به قانونگذاران بریتانیایی گفته است که در صورت عدم پشتیبانی از طرح وی مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا شاهد پیامدهای فاجعه باری خواهد بود. این اظهارات دو روز قبل از به رای گذاشته شدن طرح خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا(موسوم به برگزیت) که قرار است روز سه شنبه(25 دی ماه) انجام شود ایراد می شوند. 

ترزا می در روزهای اخیر عمیقا درگیر رایزنی برای جلب حمایت از طرح برگزیت خود بوده است. وی در مقاله ای در روزنامه ساندی اکسپرس اعلام کرده است که قانون گذاران نباید نظر آن دسته از مردمی را که از طرح برگزیت حمایت می کنند، نسبت به این طرح منفی کنند.

وی در ادامه افزود:"انجام چنین کاری فاجعه ای نابخشودنی است و اعتماد مردم به دموکراسی در کشورمان را خدشه دار خواهد کرد".از این منظر، پیام می به پارلمان انگلیس بسیار واضح است: "زمان آن است که رقابت ها را فراموش کرده و آنچه را که به نفع کشورمان است انجام دهیم".

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه