English

میت رامنی:

ترامپ مایه وحشت و ناامیدی در جهان است

میت رامنی نامزد اسبق ریاست جمهوری آمریکا در اظهار نظری اعلام کرد که ترامپ چیزی جز وحشت و ناامیدی برای جهان به ارمغان نیاورده است.

ترامپ مایه وحشت و ناامیدی در جهان است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، میت رامنی، کاندیدای اسبق جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و سناتور آمریکایی از ایالات یوتا، به شدت از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت: وی مایه ترس و ناامیدی در سرتاسر جهان است. رامنی در مقاله ای که سه شنبه بعد از ظهر در روزنامه واشنگتن پست به چاپ رسانده، از برخی اقدامات رئیس جمهور آمریکا در ماه دسامبر انتقاد کرده است:"انتصاب افراد بی تجربه برای پست های ارشد، رهاسازی متحدانی که دوشادوش ما در نبرد علیه دشمن حضور داشتند، و اظهارنظر بیجای رئیس جمهور در مورد اینکه آمریکا مدت ها در فضا و امور بین المللی بازیگری احمق بوده است از جمله مواردی هستند که از ضعف ریاست جمهوری وی حکایت دارند". 

وی اضافه کرد که "حرف ها و اعمال رئیس جمهور، موجب وحشت و ناامیدی در سرتاسر جهان شده است". میت رامنی مدعی است که با بررسی رفتارهای رئیس جمهور در دو سال اخیر می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که خرقه ی ریاست جمهوری بر تن ترامپ چندان مناسب نیست.رامنی این موضع مستقل را تنها دو روز قبل از آغاز به کار خود به عنوان سناتور ایالت یوتا اتخاذ کرده است. هنوز معلوم نیست که آیا ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 با رقیبی جدی در درون حزب جمهوری خواه مواجه باشد یا خیر. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه