English

عذرخواهی نماینده کره جنوبی به دلیل رفتار بد با ماموران فرودگاه

نماینده پارلمان کره جنوبی به دلیل رفتار نامناسب با مأموران فرودگاه عذرخواهی کرد.

عذرخواهی نماینده کره جنوبی به دلیل رفتار بد با ماموران فرودگاه

به گزارش خبرگزاری موج، کیم جونگ هو قانونگذار حزب حاکم در کره‌ جنوبی به دلیل آنچه تحت عنوان «سو استفاده از قدرت» از آن یاد شده، از مردم این کشور عذرخواهی کرد.

ظاهرا این نماینده پارلمان کره جنوبی در فرودگاه با مامور امنیتی فرودگاه برخورد مناسبی نداشته و سعی کرده تا از نفوذ سیاسی خود استفاده کند. همین مسئله نیز خشم مردم این کشور را برانگیخته است.

براساس این گزارش، در نهایت، فشار روانی حاصل از خشم و نارضایتی مردم، سبب شد تا وی در یک کنفرانس مطبوعاتی از پیش اعلام نشده در ساختمان پارلمان تأکید کند: «من به دلیل ناامیدکردن مردم به خاطر رفتار خجالت‌آورم، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم».

وی در ادامه گفت: «امروز صبح، من تلفنی از مأموران امنیتی هواپیمایی کره‌جنوبی (کی. ای. سی.) که در فرودگاه «گیمپو» مشغول به کارند، عذرخوهی کردم. از این فرصت نیز استفاده می‌کنم تا یک بار دیگر به آنها بگویم که متأسفم». این نماینده پارلمان کره جنوبی روز 20 دسامبر (29 آذرماه) در فرودگاه بین‌المللی «گیمپو» از ارائه کارت شناسایی خود به مأموران امنیتی فرودگاه خودداری کرده بود و در پاسخ به درخواست مأموران امنیتی صرفا گفته بود که یکی از نمایندگان پارلمان است و از کارمند بخش امنیتی خواسته بود تا مقررات مربوطه را که از مسافران درخواست کارت شناسایی می‌شود، نشان دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه