English

سعودی ها به تداوم کشتار مردم یمن کمر بسته اند

سران وهابی سعودی که این روزها شکست گروه تروریستی داعش آنان را سخت در بیم و هراس فرو برده در اقدامات تلافی جویانه به کشتار مردم یمن کمر بسته اند و بدون توجه به مذاکرات صلح در کویت به قتل عام ادامه می دهند.

سعودی ها به تداوم کشتار مردم یمن کمر بسته اند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، سعودی ها در تازه ترین حملات هوایی خود و جنایتی دیگر شهر حیفان در استان تعز را هدف بمباران قرار دادند که این حمله ددمنشانه ۱۰ کشته و ۹ زخمی برجا گذاشت، اما در این حالی است که برخی منابع خبری شمار قربانیان را ۱۵ و زخمی ها ۱۰ تن اعلام کردند.

بنابر این گزارش، تجاوز هوایی سعودی ها به حیفان درساعات اولیه امروز سه شنبه انجام شد و جنگنده های متجاوز وهابیون مناطق مسکونی را هدف قرار دادند. شماری زن و کودک نیز جزو کشته شدگان هستند و در حال حاضر پیکرهای تکه تکه شده آنها روی زمین افتاده است.

بر اساس این گزارش جنایات و قتل عام علیه شهروندان یمنی در سکوت نهادهای بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و در صدر آنها سازمان ملل صورت می گیرد تا جایی در این زمینه نوعی تبانی دیده می شود.

جنگ یمن که از فروردین ۹۴ و با مداخله نظامی عربستان به بهانه حمایت از منصور هادی آغاز شد، تاکنون حدود ۹ هزار کشته به همراه داشته و باعث شده است که فقیرترین کشور جهان عرب در آستانه قحطی قرار بگیرد. پیش از آغاز مذاکرات صلح یمن در ماه آوریل (فروردین/اردیبهشت)، آتش بسی منعقد شد که تاکنون بارها نقض شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه