English

اردوغان :

نتانیاهو؛ این بار به بیراهه زدی، تو صدای ظالمان هستی

رئیس جمهوری ترکیه گفت: نتانیاهو؛ این بار به بیراهه زدی؛ تو صدای ظالمان هستی.

نتانیاهو؛ این بار به بیراهه زدی، تو صدای ظالمان هستی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه با حضور در مراسم افتتاح چندین پروژه عمرانی در استانبول اظهار کرد: بنیامین نتانیاهو؛ این بار به بیراهه زدی. تو صدای ظالمان هستی.

رئیس جمهوری ترکیه در این باره گفت: تا زمانی که اسرائیل به خاطر جنایت علیه بشریت و ویرانگری مؤاخذه نشده است، حق ندارد کسی را متهم به ارتکاب جرم بکند.

روز گذشته سران ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقادات تندی را علیه یکدیگر انجام دادند و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه گفت: یهودیان در اسرائیل به مردمی که روی زمین افتاده‌اند، حمله می‌کنند و آنها را هدف ضرب و شتم قرار می‌دهند. در حقیقت یهودیان فقط مردان را نمی‌زنند، بلکه زنان و کودکانی هم که زمین می‌افتند مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. اما اگر آنها جرات کنند با ما طرف شوند، ما به عنوان مسلمانان با این مردم (یهودیان) مقابله می‌کنیم و درسی به آنها خواهیم داد.

این سخنرانی اردوغان با واکنش تل‌آویو همراه شد و نتانیاهو گفت: اردوغان، اشغالگر قبرس شمالی که ارتشش زنان و کودکان را در روستاهای کردنشین در داخل و خارج ترکیه قتل‌عام می‌کند، نمی‌تواند به اسرائیل درس اخلاق بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه