English

ارتش یمن و انصارالله در ادامه حملات موشکی اعلام کردند؛

۱ فروند موشک بالستیک "زلزال-۱" به عمق خاک عربستان شلیک شد

دیشب موشک بالستیک «زلزال-۱» نیروهای ارتش یمن و انصارالله، یک بار دیگر شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را مورد اصابت قرار داد.

۱ فروند موشک بالستیک "زلزال-۱" به عمق خاک عربستان شلیک شد

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته یک فروند موشک بالستیک "زلزال" ارتش یمن و انصارالله به عمق خاک عربستان،  به منطقه عسیر اصابت کرد.

نیروهای یمنی دیشب موشک «زلزال-۱» را به سمت مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در جنوب عربستان شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمن به المسیره گفت که دیشب علاوه بر شلیک زلزال-۱، تعدادی موشک کاتیوشا و چندین راکت به سمت محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف در غرب مجازه در عسیر شلیک شده است.

 

حمله موشکی نیروی هوا فضای سپاه به مقر فرماندهی تروریست های تکفیری

موشک‌های بالستیک برکان-۲ و بدر-۱ نقش بسیار مهمی در توازن قوا داشته است

نیروهای ارتش یمن و انصارالله بامداد روز پنجشنبه هم یک فروند موشک بالستیک «بدر1» را به سمت مواضع مزدوران در منطقه عسیر شلیک کردند.

نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله روز چهارشنبه گذشته نیز دو موشک «زلزال-۱» را به سمت مواضع شبه‌نظامیان در جازان در جنوب عربستان شلیک کردند.

حملات موشکی ارتش یمن در واکنش به حملات عربستان که از فروردین سال 1394 آغاز شده و بی‌وقفه ادامه یافته و هزاران کشته و زخمی و آواره برجای گذاشته، از ابتدای سال 2018  افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است و به وعده رئیس سابق و کنونی شورای عالی سیاسی یمن، این سال، سال موشک‌های بالستیک یمن خواهد بود.

یگان موشکی در ابتدای کار خود در جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن از نوع ساده مانند موشک‌های «الصرخه» استفاده می‌کردند، ولی به مرور زمان و با افزایش تجربه و تخصص و ارتقای سیستم موشکی، از سیستم‌های موشکی زلزال۱ و۲ و قاهر-۲، النجم الثاقب و در نهایت موشک‌های بالستیک برکان-۲ و بدر-۱ استفاده کردند که نقش بسیار مهمی در ایجاد توازن قوا و تقویت قدرت بازدارندگی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی