English

حزب‌الله لبنان:

وقایع روز زمین بار دیگر تاکیدی بر زنده بودن مساله فلسطین است

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره رویدادهای مربوط به چهل و دومین سالگرد روز زمین و رویدادهایی که در فلسطین اشغالی رخ داده اعلام کرد: وقایع روز زمین بار دیگر تاکیدی بر زنده بودن مساله فلسطین است.

وقایع روز زمین بار دیگر تاکیدی بر زنده بودن مساله فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت شبکه المیادین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای به «راهپیمایی بازگشت» به مناسبت چهل و دومین سالگرد روز زمین و رویدادهایی که در فلسطین اشغالی رخ داده، پرداخت و اعلام کرد، این راهپیمایی ناامیدی را وارد دل‌های دشمنان ملت فلسطین، همه خیانتکاران و توطئه‌چینان علیه مساله فلسطین کرد. راهپیمایی بازگشت واکنش قاطع مردمی به طرح آمریکایی «معامله قرن» و نشان دهنده پایبندی ملت فلسطین به حقوق تاریخی و ملی خود است و با همه فداکاری‌ها و جان دادن‌ها امکان ندارد از هیچ یک از حقوق خود کوتاه بیایند.

این حزب در بیانیه خود آورده است، ملت مقاوم فلسطین چشمگیرترین حماسه‌ها و فداکاری‌ها را در غزه ثبت کرده و با خون شهیدان، اسیران و فریادهای بلند خود بر حق مسلم فلسطین آزاد تاکید کردند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد، وقایع «روز زمین» بار دیگر تاکیدی بر زنده بودن مساله فلسطین است و ملت فلسطین همواره آماده هستند تا ارزشمندترین فداکاری‌ها را در راه آزادسازی سرزمین و وطنشان تقدیم کنند.

حزب الله در این بیانیه به ملت فلسطین «روز زمین» را تبریک گفته و تاکید کرد، در کنار فلسطینیان تا پیروزی کامل علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد ایستاد.

این حزب در بیانیه مذکور از همه آزادگان جهان به ویژه ملت‌های عربی و اسلامی خواست در یاری به ملت فلسطین و ارائه هرگونه حمایت به آنها برای آزادسازی سرزمینشان و بازپس گرفتن مقدسات خود به مسؤولیتشان عمل کنند.

از سوی دیگر، حزب‌الله اتهام‌های ائتلاف متجاوز عربی مبنی بر انتقال موشک‌های بالستیک از لبنان به یمن توسط این حزب را تکذیب کرد و آنها را یک "مشت دروغ مضحک" خواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه