English

روزنامه داون:

دولت پاکستان به هند هشدار داد که بیش از این آزار و اذیت دیپلمات هایش را تحمل نخواهد کرد

دولت پاکستان به هند به دلیل آزار و اذیت دیپلمات های پاکستانی هشدار داد.

دولت پاکستان به هند هشدار داد که بیش از این آزار و اذیت دیپلمات هایش را تحمل نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه داون اعلام کرد که دولت پاکستان نسبت به آزار و اذیت دیپلمات هایش، به کمیسیون عالی هند در اسلام آباد و وزارت خارجه هند در شهر دهلی شکواییه ای ثبت کرده است

هشدار پاکستان به هند به دلیل آزار و اذیت دیپلمات هایش

پاکستان، هند را متهم به اذیت و آزار دیپلمات‌های این کشور و خانواده‌هایشان در خاک خود کرده و تهدید کرد در صورتی که این اقدامات متوقف نشوند این خانواده‌ها را از هند خارج می‌کند

این منبع خاطر نشان کرد: کار برای دیپلمات‌های پاکستانی مستقر در هند برای آن که خانواده‌هایشان را در این کشور پیش خود حفظ کنند سخت‌تر می‌شود؛ چرا که موارد اذیت و آزار در حال افزایش است.

همچنین دولت پاکستان هشدار داده که بیش از این اذیت و آزار این خانواده‌ها را تحمل نخواهد کرد.

منبع مذکور به اتفاقات از این دست در طی چند روز گذشته اشاره کرد که در جریان آنها فرزندان معاون کمیسیونر عالی پاکستان در مسیرشان به سمت مدرسه هدف اذیت و آزار قرار گرفته‌اند و در یک مورد دیگر نیز یک دیپلمات ارشد در مسیرش به سمت شهر دهلی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وخیم تر شدن روابط پاکستان و هند

این منبع خاطر نشان کرد، مقام‌های هند در این راستا به بهانه‌های واهی خودروهای دیپلماتیک پاکستان را متوقف کرده و مورد تفتیش قرار داده‌اند و مواردی از تصادف با خودرو رخ داده است. همچنین برخی پرسنل دیپلماتیک پاکستان نیز در مکان‌های عمومی مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند.

همچنین او گفت، برخی کارمندان هندی کمیسیون عالی پاکستان در هند هم در مسیر رفتن به سر کارشان بالاجبار از سوی مقام‌ها متوقف شده‌اند.

این در حالی است که روابط میان هند و پاکستان همواره به طور تاریخی متشنج بوده اما در دوران دولت فعلی هند بیش از پیش وخیم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه