English

علیرغم فشارها در زمینه فساد مالی

نتانیاهو: دلیلی برای برگزاری انتخابات زودهنگام وجود ندارد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل پرونده «فساد مالی» خود و خانواده‌اش به شدت تحت فشار قرار دارد، مخالفت خود را با برگزاری انتخابات پیش از موعد در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد.

 نتانیاهو: دلیلی برای برگزاری انتخابات زودهنگام وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج ، درحالی‌که در هفته‌های اخیر سرزمین‌های اشغالی شاهد تداوم روند بازجویی‌ها از بنیامین نتانیاهو و همسرش به اتهام فساد مالی از یک‌سو و برگزاری اعتراض‌ها به «فساد» نخست‌وزیر این رژیم و خانواده او از سوی دیگر بوده است، رئیس کابینه رژیم اشغالگر قدس مخالفتش با انتخابات پیش از موعد را رد کرد.

فشار بر نتانیاهو به دلیل فساد مالی

درحالی‌که خبرهای رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تداوم اعتراضات به اتهام «فساد مالی» نخست‌وزیر این رژیم و خانواده او و تداوم روند رسیدگی به این اتهام‌ها حکایت دارد، بنیامین نتانیاهو با یک دستور کار شدیداً ضد ایرانی، اراضی اشغالی را به مقصد آمریکا ترک کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در آستانه سفر به واشنگتن گفت با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران گفت‌وگو می‌کند.

وی با بیان اینکه از ترامپ به دلیل به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل تشکر می‌کند، گفت: «من و رئیس‌جمهور، بیش و پیش از هر چیز درباره ایران گفت‌وگو می‌کنیم، به‌خصوص در آستانه موعد تصمیم‌گیری درباره برنامه هسته‌ای ایران»

او از سال 2009 با تشکیل کابینه‌های ائتلافی نخست‌وزیر است و آخرین بار در انتخابات سال 2015 توانست با پیروزی بر رقبا و ایجاد کابینه‌ای ائتلافی، بار دیگر برای 4 سال در سمت خود ابقا شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حالا در رد انتخابات پیش از موعد پارلمانی در اراضی اشغالی  به خبرنگاران حاضر در فرودگاه تل‌آویو گفت: «دلیلی برای برگزاری انتخابات پیش از موعد برای ما وجود ندارد و با حسن نیت، چنین موضوعی اتفاق نخواهد افتاد».

وی  افزود: «من حسن نیت دارم و تنها می‌توانم امید داشته باشم که شرکای ما(در کابینه ائتلافی) هم حسن نیت داشته باشند».

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه