English

آوی گابای:

دولت فاسد نتانیاهو سقوط خواهد کرد

رهبر اپوزیسیون اسرائیل ضمن فاسد خواندن کابینه نتانیاهو اعلام کرد دولت وی سقوط خواهد کرد.

دولت فاسد نتانیاهو سقوط خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت روسیا الیوم، «آوی گابای»، رهبر ائتلاف اردوگاه صهیونیستی اسرائیل «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حزبش، لیکود را به باد انتقاد گرفت و گفت، دولت لیکود در اصول اساسی خود فاسد است و به عنوان یک جنبش ملی سقوط خواهد کرد.

گابای در یازدهمین کنفرانس امنیت ملی گفت، اسرائیلی که نتانیاهو آن را هدایت می‌کند به دنبال اجرای سیاست تبادل اتهام‌هاست و این بازی روزانه نخست وزیر است.

وی افزود، حزب لیکود به عنوان جنبش اجتماعی لیبرال به حکومت رسید اما این حزب از هم خواهد پاشید. دولت نتانیاهو به دولتی شکننده تبدیل شده، انزجار میان گروه‌های مختلف جامعه اسرائیل حاکمیت یافته است، مطمئنا مردم از این انزجار ناامید شده و به دنبال رهبری خواهند بود که به جای تجزیه و تضعیف، آنها را متحد کند.

گابای تاکید کرد، سیاست اسرائیل نیازمند تغییر واقعی است تا به مرحله‌ای برسد که مردم به جای احساس نارضایتی به رهبری خود افتخار کنند و نخست وزیر باید به پاسخ سوال‌های مردم در صفحه فیس‌بوک خود بدهد و به انتشار فیلم اکتفا نکند.

وی گفت، اطلاعات جدیدی از اتهام نتانیاهو به فساد درباره «معامله زیردریایی‌ها» وجود دارد، مساله‌ای که امنیت اسرائیل را متضرر می‌کند.

گابای خواست اشخاص جدیدی مامور بازگرداندن اسرائیل به مسیر درست خود شوند. ائتلاف اردوگاه صهیونیستی موافق صلح نهایی با فلسطین و تخلیه کرانه باختری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی