English

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

مشکل آمریکا این است که ایران از ملت‌های منطقه حمایت می‌کند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دشمن صهیونیستی می‌تواند تجاوز کند، اما باید حساب پاسخ‌ها و دفاع‌ها را نیز بدهد و از امروز هیچ‌کس نمی‌تواند لبنان را به کاری مجبور و یا حقی از آن را سلب کند.

مشکل آمریکا این است که ایران از ملت‌های منطقه حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی که به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر صور لبنان برگزار شد، اظهار کرد: ایران نعمت بزرگی برای منطقه است و ایران بود که منطقه را از نفوذ اسرائیل حفظ و از مقاومت ملت‌ها به منظور استقلال آن‌ها حمایت کرد.

وی افزود: دلیل مقابله آمریکا با ایران این است که ایران از مقاومت حمایت می‌کند و تمام ادعاهای آن‌ها در رابطه با انرژی هسته‌ای و دیگر چیزها اشتباه و بی‌اساس است و این موضوع بعد از توافق هسته‌ای آشکار شد.

معاون سید حسن نصرالله گفت: مشکل آمریکا این است  که ایران از ملت‌های منطقه حمایت می‌کند و این حمایت استکبار منطقه یعنی اسرائیل را شکست خواهد داد و حقوق ملت فلسطین و تمام ملت‌های منطقه را  باز خواهد گرداند.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن صهیونیستی می‌تواند تجاوز کند، اما باید حساب پاسخ‌ها و دفاع‌ها را نیز بدهد و از امروز هیچ‌کس نمی‌تواند لبنان را به کاری مجبور و یا حقی از آن را سلب کند.

در این مراسم احمد صفی‌الدین، مسوول منطقه جنوب در حزب‌الله و برخی علما و شخصیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه