English

مفتی داعش به هلاکت رسید

نابودی کامل ۱۱۶ روستا در کرکوک به دست داعش و هلاکت مفتی این گروه تروریستی در استان کرکوک از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.

مفتی داعش به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از النشره، «راکان الجبوری» استاندار کرکوک در جریان دیدار با یک مسوول نروژی در امور آوارگان گفت: ما در خصوص تلاش های مسوولان کرکوک برای بازگرداندن آوارگان به منازل خود و حمایت از طرح بازگرداندن ثبات به این منطقه از طریق بازسازی زیرساخت ها رایزنی کردیم.

وی در ادامه افزود: مناطق جنوبی و غربی کرکوک شاهد بیشترین خرابی و ویرانی در عراق بوده است چرا که گروه تروریستی داعش بیش از ۳ سال این مناطق را اشغال و زیرساخت های حساس آن را نابود کرد.

الجبوری تاکید کرد: دست کم ۱۱۶ روستا به صورت کامل نابوده شده و امکان ندارد که بتوان ساکنان این روستاها را به آن بازگرداند چرا که شرایط مناسب برای سکونت در این روستاها و دریافت خدمات وجود ندارد.

از سوی دیگر «علی الحسینی» سخنگوی جبهه شمال وابسته به نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که «عبدالقادر العزی» مفتی داعش در کرکوک در جریان یک عملیات نظامی در جنوب این استان به هلاکت رسید.

وی در ادامه افزود: نیروهای حشد شعبی توانستند این تروریست و سه تن از همراهانش را در جریان این عملیات که در نزدیکی یکی از روستاهای منطقه «داقوق» واقع در جنوب کرکوک انجام شد به هلاکت برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه