English

امانوئل ماکرون:

در مسیر اصلاحات می مانم

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد سال آینده نیز در مسیر اصلاحات گام برخواهد داشت.

در مسیر اصلاحات می مانم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهوری 40 ساله فرانسه در سخنرانی تلویزیونی خود در آغاز سال نوی مسیحی اعلام کرد که با مسائل ناراحت کننده مربوط به امور داخلی کشورش مقابله می‌کند.

با وجود تظاهرات خیابانی و انتقاد اتحادیه‌های کارگری به قوانین کاری در فرانسه، ماکرون پیشتر گفته بود که به دنبال تغییر در این قوانین است.

رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود که از تلویزیون پخش شد، گفت: من به همه صداها حتی آنهایی که مخالف هستند، گوش می‌دهم اما باید بگویم که دست از اقداماتم بر نمی‌دارم.

تحلیلگران می‌گویند، رئیس جمهوری فرانسه با وجود عدم اشتراک نظر از سوی احزاب این کشور به دنبال ایجاد اصلاحات در سال جاری میلادی است و آن را فرصتی برای خود می‌داند.

دولت پاریس قصد دارد تا تغییراتی را در سال 2018 در قوانین مهاجرتی ایجاد کند که شامل اعمال اقدامات سختگیرانه برای اخراج مهاجرانی است که پناهندگی آنها رد شده است.

ماکرون همچنین در سخنرانی خود قول داد که فرانسه آماده پذیرش مهاجران و آوارگان بیشتری خواهد بود.

رئیس جمهوری فرانسه در ادامه سخنرانی خود به مردم اروپا اشاره کرد و از آنها خواست تا آینده اتحادیه اروپا را شکل دهند و تغییرات اساسی از طریق شوراهای مدنی ایجاد کنند و گفت: ما باید اهداف اروپا را برای داشتن استقلال و اتحاد بیشتر مورد بازبینی قرار داده و به دنبال یک اروپای دموکراتیک باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه