English

نتانیاهو:

بیت‌المقدس پایتخت ماست و ما در آنجا ساخت و ساز می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تشکر از نیکی هیلی ، سفیر آمریکا در سازمان ملل و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: بیت‌المقدس پایتخت ماست و ما در آنجا ساخت و ساز می‌کنیم و سفارتخانه‌های خارجی به سردمداری ایالات متحده آمریکا به آنجا منتقل خواهد شد.

بیت‌المقدس پایتخت ماست و ما در آنجا ساخت و ساز می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: اسرائیل قاطعانه این رای‌گیری را حتی پیش از تایید این قطعنامه، رد می‌کند.

وی با تشکر از نیکی هیلی ، سفیر آمریکا در سازمان ملل و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: بیت‌المقدس پایتخت ماست و ما در آنجا ساخت و ساز می‌کنیم و سفارتخانه‌های خارجی به سردمداری ایالات متحده آمریکا به آنجا منتقل خواهد شد. این اقدام رخ خواهد داد.

وی افزود: تمایل بسیاری از کشورهای جهان در قبال اسرائیل خارج از دیوارهای سازمان ملل تغییر کرده و در نهایت به داخل سازمان ملل نیز نفوذ خواهد کرد: خانه دروغ.

بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل است چه سازمان ملل آن را به رسمیت بشناسد چه نشناسد

نخست‌وزیر صهیونیستی گفت: بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل است چه سازمان ملل آن را به رسمیت بشناسد چه نشناسد. ۷۰ سال طول کشیده تا آمریکا رسما این مساله را به رسمیت شناخته و سال‌های زیادی طول خواهد کشید تا سازمان ملل هم آن را به رسمیت بشناسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه