English

نشست ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تشکیل می شود

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش روز چهارشنبه در اردن نشست برگزار می‌کند.

نشست ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت النشره، در همین راستا، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست ائتلاف بین‌المللی ضد داعش که روز چهارشنبه در اردن برگزار می‌شود فرصتی را برای شرکای ائتلاف جهت بررسی گام‌های آتی در تضمین شکست دائمی داعش در عراق و سوریه به ویژه پس از آزادسازی شهرهای موصل و رقه فراهم می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه مذکور همچنین اعلام کرد که برت مک ‌گورک، فرستاده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور به همراه هیأتی در نشست ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در اردن شرکت خواهند کرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: شرکت کنندگان در این نشست به بررسی راه‌های سرعت بخشیدن به گام‌های مشترک برای شکست داعش خواهند پرداخت.

همچنین حاضران به شکل مفصل درباره اولویت‌های تلاش‌های ائتلاف ضدداعش در راستای برقراری ثبات و مبارزه با تروریسم و پیام‌های تروریست‌ها به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

مک گورک در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت، روزهای آتی به منظور هماهنگی تلاش‌های کشورهای عضو ائتلاف برای تضمین شکست دائمی و نهایی داعش به اردن می‌رود.

نشست اخیر ائتلاف تحت امر آمریکا با حضور فرماندهان ارشد این ائتلاف در ۲۲ سپتامبر در سطح وزرا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه