English

اگر از فاجعه‌ای به نام "بهار عربی" نجات پیدا نکنیم، اوضاع الجزایر بدتر خواهد شد

نخست وزیر الجزائر گفت: اگر از مشکلات رهایی نیابیم و از فاجعه‌ای به نام "بهار عربی" نجات پیدا نکنیم، اوضاع الجزایر بدتر خواهد شد.

اگر از فاجعه‌ای به نام "بهار عربی" نجات پیدا نکنیم، اوضاع الجزایر بدتر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، احمد اویحیی، نخست وزیر الجزائر در سخنرانی خود در کمپین انتخابات محلی این کشور گفت، اگر از مشکلات رهایی نیابیم و از فاجعه‌ای به نام "بهار عربی" نجات پیدا نکنیم، اوضاع الجزایر بدتر خواهد شد.

نخست‌وزیر الجزایر مخالفان را خرس‌های قطبی خواند

اویحیی در جمع مردمی در شهر وهران در غرب پایتخت گفت: در قطب شمال حیوانی است که خرس قطبی نامیده می‌شود در طول سال می‌خوابد و در فصل بهار بیدار می‌شود. در الجزایر ما "خرس‌های سیاسی" داریم که در طول سال می‌خوابند و در زمان انتخابات بیدار می‌شوند.

وی عملکرد برخی که آنها را "تجار سیاسی" خواند که به دنبال ترسیم صورتی سیاه از داخل و خارج کشور هستند، مورد انتقاد قرار داد و گفت:‌ اوضاع کشور رو به بهبودی مستمر است و دستاوردهای عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس‌جمهوری الجزایر طی ۱۸ سال گذشته در ساخت کشور مثمر ثمر بوده است.

اویحیی که رهبر حزب کارگر الجزایر نیز است بر حرکت در مسیر آشتی ملی و اصلاحات اقتصادی تاکید کرد.

پیشتر مقامات الجزایر مخالفت خود را از مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر و راه‌حل‌هایی که از خارج بر منطقه تحمیل می‌شود ابراز و تاکید کردند در مبارزه با تروریسم در کنار سوریه می‌ایستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی