English

استیو بنن:

ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ با ۴۰۰ رأی الکترال پیروز می شود

استراتژیست سابق کاخ سفید ادعا کرد دونالد ترامپ در انتخابات سال 2020 می تواند با اختلافی بیشتر رقبای دموکرات خود را شکست دهد.

ترامپ در انتخابات 2020 با 400 رأی الکترال پیروز می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری The Hill، این اظهار نظر از سوی «استیو بنن»،‌ استراتژیست سابق کاخ سفید در پی انتشار گزارش‌هایی صورت گرفت که براساس آنها دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا توانایی خود را در تکمیل دوران ریاست جمهوری‌اش از دست داده است.

وی در جریان سخنرانی در نشست موسوم به «ارزش گذاری به رای دهندگان» در واشنگتن گفت: «اظهار تنفر، ناامیدی و طغیان پوپولیست‌ها، ناسیونالیست‌ها و محافظه کاران از اوضاع هم‌چنان ادامه دارد که این امر باعث می‌شود تا دونالد ترامپ بار دیگر پیروز شود. باید به این مساله تاکید کنم که ترامپ دوران ریاست جمهوری خود را به پایان می‌رساند و می‌تواند در ۲۰۲۰ هم با ۴۰۰ رای الکترال کالج پیروز شود.»

استراتژیست سابق کاخ سفید همچنین ادامه داد: «چند ماه قبل ترامپ تنها ۳۰ درصد شانس اتمام دوران ریاست جمهوری کنونی خود را داشت.»

ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا ۳۰۴ رای الکترال کالج را در مقابل ۲۲۷ رای هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه