English

موفقیت های بزرگ ارتش سوریه در حمص و دیرالزور

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود به سمت پایگاه‌های داعش در دیر الزور و حمص، به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

موفقیت های بزرگ ارتش سوریه در حمص و دیرالزور

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روسیا الیوم، نیروهای دولتی سوریه روز پنجشنبه سلسله عملیات‌هایی علیه تروریست‌ها در منطقه "الجیب" واقع در بین دو استان حمص و حماه که در کنترل این گروه تروریستی قرار دارد انجام و توانستند پنج روستا را در حومه شرقی حمص پس بگیرند.

همچنین نیروهای ارتش تلاش می‌کنند شهر "القریتین" در حومه جنوب شرقی حمص که به تازگی به کنترل داعش در آمده را آزاد کنند. آنها بر تعدادی از مناطق در منطقه "الحزم" تسلط یافتند تا از این طریق بتوانند بر محله‌های شمالی و غرب این شهر کنترل یابند.

در مسیر دیرالزور – المیادین نیز ارتش سوریه به پیشروی چشمگیری دست یافته و خسارت‌های سنگین جانی و مالی به‌ داعش وارد کرده است.

بنا به گزارش منابع سوری، توپخانه ارتش با ضرباتی هدفمند انبار مهمات، و مقر ارتباطات و فرماندهی داعش را در شهر المیادین منهدم کرده است. ارتش سوریه ظهر امروز وارد المیادین شد.

از سوی دیگر اداره تبلیغات جنگ سوریه تاکید کرد، ارتش این کشور و همپیماناش همزمان با حملات هوایی و موشکی علیه پایگاه‌های داعش، بر تعدادی از مناطق و ارتفاعات در مجاورت رود فرات در مرکز استان دیر الزور کنترل یافته است.

همچنین نیروهای روسیه حمله‌ای را که گروه تروریستی داعش در اطراف شهر "کباجب" در حومه جنوب غربی دیرالزور آغاز کرده بودند را ناکام گذاشته و توانستند تجهیزات نظامی گروه‌های تروریستی در محور "شولا – هریبشه" را نابود کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه